La nostra pàgina web especialitzada en venda de vins i licors online té a la teva disposició un ampli ventall de productes perquè puguis escollir entre els millors vins que hem seleccionat i triat especialment per a tu.

  • No hi han productes a la cistella.
  • No hi han productes a la cistella.
  • No hi han productes a la cistella.

Agustí Torelló Mata Gran Reserva Barrica 2007

24,95

Elaboració
CAVA BRUT NATURE, Ecològic, veremat a mà i amb certificació Vegana. Elaborat amb llevats propis. Fermenta en barrica de roure francès durant 6 mesos amb els seus llevats, seleccionades abans de la verema per a respectar al màxim l’expressió del Macabeu i el seu sòl d’origen. Criança en ampolla amb les seves emboliques durant 4 anys en les caves a temperatura constant de 17 graus.

Nota de tast
Marcat caràcter varietal, aromes de llarga criança, poma al forn, torrats i brioixeria. Cremós, glicèric i amb una estructura particular inconfusible.

Descripció

Descripció

Maridatge
Òptim per a plats grassos com foie, risotos, pernil, fumats, ostres, marisc, carn i peix amb salses, i formatges curats

Temperatura de consum
entre els 6ºC i els 8ªC

Informació addicional

Informació addicional

Pes 1.653 kg
Dimensions 8 × 8 × 32 cm
Celler

Agustí Torelló Mata

Denominació

Penedés

Format

75 cl.

Pais

Espanya

Raïm

Macabeu

Any

2007

Graduació

11,5% Vol., 12% Vol.

Ressenyes (0)

Ressenyes

Encara no hi ha ressenyes.

Sigues el primer a opinar “Agustí Torelló Mata Gran Reserva Barrica 2007”

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

También te recomendamos…