La nostra pàgina web especialitzada en venda de vins i licors online té a la teva disposició un ampli ventall de productes perquè puguis escollir entre els millors vins que hem seleccionat i triat especialment per a tu.

  • No hi han productes a la cistella.
  • No hi han productes a la cistella.
  • No hi han productes a la cistella.

Orujo herbes Martín Códax

14,95

Elaboració
Els aiguardents s’obtenen a partir de brises de raïm albariño. La destil·lació es realitza mitjançant arrossegament de vapor a un ritme lent i constant, permetent així que apareguin els components aromàtics propis d’ells.

Notes de tast
Té un intens color groc amb centelleigs daurats. Gran harmonia floral, d’aroma agradable i rodó. Es conjuguen a la perfecció els records a herbes de camp, la camamilla o la menta, amb l’aroma de l’préssec o de flors que aporten les brises. En boca és intens, sedós, amb agradable dolçor i ampli final.

Descripció

Descripció

Maridatge
En les seves quatre versions, blanc, cafè, herbes i envellit, són adequats per a sobretaula, servits a l’natural o en copa gelada. A més de digestiu, són un excel·lent acompanyant de el cafè.

Temperatura de servei: entre els 4ºC i els 16ºC.

Informació addicional

Informació addicional

Pes 860 kg
Dimensions 9 × 9 × 23 cm
Any

2020

Celler

Martín Códax

Denominació

Aguardente de Galicia

Envelliment

Destil·lat

Format

70cl.

Pais

Espanya

Raïm

Albariño

Graduació

42% Vol.

Ressenyes (0)

Ressenyes

Encara no hi ha ressenyes.

Sigues el primer a opinar “Orujo herbes Martín Códax”

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.