La nostra pàgina web especialitzada en venda de vins i licors online té a la teva disposició un ampli ventall de productes perquè puguis escollir entre els millors vins que hem seleccionat i triat especialment per a tu.

  • No hi han productes a la cistella.
  • No hi han productes a la cistella.
  • No hi han productes a la cistella.

Maker’s Mark 70cl.

24,50

Elaboració
Maker’s Mark va canviar la forma en què pensem en el bourbon, i tot perquè un home va canviar la forma en què va pensar en fer-ho. Bill Samuels, simplement volia un whisky que li agradés beure. Mai amarg ni agut, Maker ‘s Mark està fet amb blat vermell suau d’hivern, en lloc de el sègol habitual i més barat, per obtenir un bourbon únic, de sabor complet i fàcil de beure. Per assegurar la consistència, rotamos cada barril a mà i envellim nostre bourbon a gust, no a temps. Totes i cadascuna de les ampolles de Maker ‘s encara estan submergides a mà en la nostra pròpia cera vermella en la nostra destil·leria en Loretto, Kentucky, a l’igual que Bill, hagués volgut.

Notes de tast
Color ambre. Aroma a fusta de roure, caramel, vainilla i blat. Torba en el fons. Sabor dolç i equilibrat amb caramel, vainilla i essència de fruites, amb un final suau i subtil.

Descripció

Descripció

Maridatge
Un whisky sempre es pot acompanyar amb un bon xocolata negra, fruits secs, reposteria o una bona partida de poker.

Servei: amb un on the rock sense gel o per la elaboració d’algun cocktel, com ara un bon Manhattan.

Informació addicional

Informació addicional

Pes 1226 kg
Dimensions 10 × 10 × 33 cm
Envelliment

3 anys

Format

70cl.

Pais

EEUU

Graduació

45% Vol.

Destil·leria

Maker's Mark

Denominació

Kentucky

Ressenyes (0)

Ressenyes

Encara no hi ha ressenyes.

Sigues el primer a opinar “Maker’s Mark 70cl.”

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

También te recomendamos…